منوی دسته بندی

پاورپوینت عنوان حسابداری منابع انسانی و سرمایه فکری”

پاورپوینت عنوان حسابداری منابع انسانی و سرمایه فکری ,عنوان حسابداری منابع انسانی و سرمایه فکری,دانلود پاورپوینت عنوان حسابداری منابع انسانی و سرمایه فکری ,عنوان,حسابداری,منابع,انسانی,و,سرمایه,فکری,پاورپوینت,عنوان,حسابداری,منابع,انسانی,سرمایه,فکری
556125

مشاهده و دانلود محصول


پاورپوینت عنوان حسابداری منابع انسانی و سرمایه فکری

پاورپوینت عنوان حسابداری منابع انسانی و سرمایه فکری

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 45 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
عنوان: حسابداری منابع انسانی و سرمایه فکری
مقدمه
امروزه موفقیت هر شرکت به میزان توانایی آن در سازگاری و همگام شدن با رشد سریع فناوری و تغییرات بازار بستگی دارد، در این راستا آنچه که سازمانها را از یکدیگر متمایز میسازد صرف نظر از سرمایه، فناوری، تجهیزات، مواد اولیه و … نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که در واقع میتوان آن را مهمترین عامل مؤثر در موفقیت یا شکست سازمانها دانست .
در مباحث جدید مدیریت، موضوع منابع انسانی و راهکارهای ارزیابی آن جایگاه و اهمیت ویژه ای یافته است که از یک طرف جزء منابع لایزال تلقی میشود و از طرف دیگر کم توجهی به آن کلیه ی منابع دیگر را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ماحصل این مباحث باعث شده است که امروزه تردیدی نسبت به ارزشگذاری منابع انسانی سازمانها وجود نداشته باشد .
مطالعاتی که تاکنون صورت پذیرفته مؤید آن است که اطلاعات حسابداری منابع انسانی بر رفتار استفاده کنندگان گزارشهای مالی مخصوصاً سرمایه گذاران، تحلیلگران مالی و مدیران سازمانها تأثیرات مثبت و با اهمیتی دارد . به طور خلاصه، حسابداری منابع انسانی بیان میدارد که باید با منابع انسانی در سازمان دقیقا مشابه داراییهای فیزیکی برخورد کرده و ارزش خدمات انسانی را نیز مانند داراییهای مشهود در ترازنامه نشان داد.
تعریف حسابداری منابع انسانی
حسابداری منابع انسانی را میتوان تشخیص، کمی سازی و گزارشدهی تواناییهای کارکنان سازمان دانست.
حسابداری منابع انسانی دربرگیرنده ی روشهای شناخت و اندازهگیری داده ها در منابع انسانی و ارتباط این اطلاعات جهت بخشهای مربوط است .طبق تعریف انجمن امریکا منابع انسانی عبارت است از فرآیند تشخیص و اندازه گیری و گزارش این اطلاعات به افراد علاقهمند و ذینفع .
انجمن امریکایی حسابداری منابع انسانی را اینگونه تعریف کرده است: کمیته ی حسابداری منابع انسانی انجمن آمریکایی سلسله مراحلی که به تشخیص و تأمین داده های مورد نیاز و مربوط به منابع انسانی کمک میکنند و موجب انتقال این اطلاعات به طرفهای ذینفع میشوند.

 

 

دریافت پشتیبانی برای این فایل

سایت ما معرف و بازاریاب این محصول است برای پشتیبانی از طریق دکمه بالا با فروشنده در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *